Bildene mine

torsdag 9. mai 2013

Gleder meg til å sette i gang ute :)

Jeg har heldigvis ikke have som er noe å skrive om, jeg sier heldigvis fordi jeg er hyper allergisk mot mesteparten som spirer og gror sommeren igjennom. Derfor er det stor glede hos meg fordi nå har jeg endelig min egen "have" bare av mur og steiner.
Ser ikke så veldig bra ut ennå men håper det blir bedre når jeg får plantet ut og fått ut en del møbler. I går i regnværet pakket jeg ut en del krukker og haveting :)
Så nå blir det å være på utkikk etter rustikke havemøbler.
Jeg digger at det er slitt og chabby :)
Uthuset skal brukes som malestue nå i sommer og jeg gleder meg, det eneste som mangler nå er at godværet kommer :) 

Jeg holder på med en storopprydding i alt loppegodset mitt og noe er alt solgt. Tenkte og lage en liten salgsblogg her inne også så følg med kanskje det kommer noen godbiter du vil ha :)
Ønsker dere alle en flotters fridag.

K.L.E.M.

Bilde lånt fra http://www.kunsthojskolen.dk/

2 kommentarer:

  1. Sånn er det her og, reagerer på for mye grønt, så vi la platting over hele hagen:))
    Jeg er dessuten ikke noe glad i og klippe gress og stelle og stulle i hagen, hehe:)

    Men det blir alltid fint med litt blomster og farger i bed og krukker ♥

    SvarSlett
  2. Jeg er også veldig allergisk, så jeg skjønner deg godt!

    Deilig med uteplass :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...