Bildene mine

tirsdag 7. mai 2013

En farve som gir følelse av sommer...

Turkis er min sommerfarve, jeg blir oppriktig glad av den og den gir meg en følelse av sommerlige stunder.
Lysestaker fra bruktmarkedet


Her går nå dagene :) Det er så godt når solen titter frem og man kjenner at det begynner å bli vår.
Har begynt på en skikkelig opprydding. Etter å ha trålt loppemarked og bruktbutikker i mange år så har det samlet seg opp skikkelig. Følte meg nesten som "ekstrem samler" da vi flyttet nå. Så med tungt hjerte har jeg begynt å sortere ut det jeg ikke bruker, det jeg ikke trenger men som kanskje andre trenger. (Hva skal man egentlig med en masse serviser) Over 10 sekker med klær fikk jeg levert til fretex og det var godt å få det unna. :)
Resten blir jeg å ta med meg på et eller annet marked i sommer :)
Nå har NIB ( Norske interiørbloggere) i samarbeid med finn.no en utfordring ang bruktfunn. Ta gjerne en titt her for å se alle de flotte bruktfunnene.

Da ønsker jeg dere alle en flott dag i solen. 
K. L. E. M
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...