Bildene mine

mandag 13. mai 2013

Endelig fant jeg en plass...

til den flotte lyslykten fra min Josefine som jeg var så heldig å vinne
gjennom bloggen Emmas hvite borg.
Den er så fin og det skinner så fint av den når den er tent om kvelden:)
<3 font="" nbsp="">
jeg skal få satt i gang å male møbler som står på vent. Har en del møbler som står og venter på meg. De har faktisk ventet en god stund så nå er det på tide å få svingt malepenselen. Så om det bare kunne slutte å regne og bli sommer så kan man stå ute og male.
Dette bordet skal først ut :) Har hatt det i mange år men nå står det i kjelleren og venter. Liker så godt bena på de. Tenkte det kunne bli et fint blomsterbord ute. Da det er for høyt til å bruke til vanlig kjøkkenbord.
Ønsker dere alle en flott mandag og en riktig god uke.

1 kommentar:

  1. Så fin lykt!!:)


    Ønsker deg en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...