Bildene mine

onsdag 5. oktober 2011

Tallerkenhylle før og etter......

Da fikk jeg endelig hengt opp tallerken hyllen min :) Har ikke bestemt helt hva som skal være i den men den blir nok full etterhvert :)
Før maling
Får vel finne frem litt gamle tallerkner og blande det med bøker så blir det fint...
finn finner du mange flotte hyller :)

Neste prosjekt nå er å dekorere disse flaskene. Har allerede malt de i en lys lys grå tone.
slik så de ut før er forresten så utrolig glad for at jeg har mulighet til å stå i kjelleren og ha plass til alt mulig rart jeg drar i hus :) Her koser jeg meg virkelig, Jeg kobler virkelig av når jeg kan stå og male og pusle med lopper jeg har kjøpt.
Jeg skal bruke de til dekorasjon til utstillingen min :)
Ønsker dere alle en flotters dag :)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin tallerkenhylle !:)
    Og finfin blogg ,du er kreativ!
    Følger deg videre!
    God onsdag, klem Silje

    SvarSlett
  2. Så flink du er:-) Tallerkenhylla ble jo kjempefin, synes det er stilig når det blandes med tallerkner og bøker:-) Gleder meg til å se flaskene ferdig :-) Klem Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...