Bildene mine

torsdag 6. oktober 2011

Kjøper jeg denne støtter jeg brystkreftaksjonen........?

hmmm er det noe jeg virkelig ønsker meg så er det en kitchen aid maskin. Aller helst i Rosa.
Les mer om dette her
Så mamma om du leser dette så vet du julegaveønsket mitt ;)
det går jo til en flott sak, og er det noe jeg støtter hvert år så er det denne aksjonen. Ønsker meg dette lyset også kjempefint....

Små gjestehåndduker.
Søte

Pusekattskål :)
Grytekluter....

Dette fant jeg på en utenlandsk side men kreftforeningen i Norge har jo egen rosa sløyfe aksjon og nå i Oktober er det viktig å bruke sløyfen :) Jeg støtter dette og har i dag bestilt dette:
En isskrape til bilen og denne termokoppen som jeg også virkelig trenger i bilen nå når høstmorgenene bare blir kaldere og kaldere.


Rosa sløyfe er en solidaritetsaksjon for brystkreftrammede, en informasjonskampanje og en innsamlingsaksjon til brystkreftforskning. Aksjonen markeres globalt i hele oktober, og kampen mot brystkreft symboliseres av den rosa sløyfen. Se mer på http://rosasløyfe.no







Ha en flotters kveld alle sammen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...