Bildene mine

tirsdag 4. oktober 2011

House doctor og et ferdig bilde :)

Bilde fra housedoctor.dk
House doctor har så mye flott til ikke altfor dyre priser. Her kan du se katalogen deres det er utrolig mye stilig og flott der. Min personlige favoritt er det store bildet du ser ovenfor her og det kunne jeg virkelig ha  tenkt meg. Man får visst kjøpt noen varer fra house doctor i home & cottage butikker.

Bilde fra housedoctor.blogspot.com 

 Jeg liker mye av det de har og håper å få sett det bildet snart in real life :) Ellers så har jeg begynt å få sansen på litt grått i det hvite interiøret. Grått er jo hot i år :) her ser du et bilde jeg akkurat er ferdig med bildet er i forskjellige gråfarver med en struktur jeg har jobbet en del med å få fram ble meget fornøyd med dette og kommer til å ha det med på utstillingen jeg har neste helg. Nå jobber jeg iherdig med å få opp salgsbloggen min så jeg håper jeg får den ferdig innen neste utstilling. Ønsker dere alle en flotters tirsdagskveld :)
Har ikke noe super kamera og synes farvene ikke kommer helt fram det samme med strukturen men dere får ihvertfall et lite innblikk :)

1 kommentar:

  1. House Doctor har såååå mye fint, jeg kjøpte en serie til Wc`n når den ble pusset opp. Kjøpte gjennom www.lunehjem.no :-)Bilde ditt var jo bare lekkert da :-) Ønsker deg en fortsatt fin kveld :-) Klem Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...