Bildene mine

lørdag 8. oktober 2011

God lørdag :)

Tiden flyr som vanlig og i dag må jeg gjøre ferdig noen bilder som skal bli med meg på utstilling neste helg. Først så står vasking av hus på programmet, noe av det kjedeligste jeg vet er akkurat denne oppgaven. Meningen var at jeg skulle gjøre det i går for alltid godt å våkne opp til nyvasket hus lørdag morgen men men ting blir ikke alltid som man planlegger :) så jeg endte heller opp med å gjøre dette i går:


Elsker forresten disse koppene jeg fikk for en stund siden fra Figgjo. Nydelig å drikke kaffe av og liker så godt farven på de. Har denne termosen og kakeboksen også i litt av den samme farven..
Termos fra kremmerhuset og kakeboks fra ellos.no

Så vaskingen ble utsatt til i dag og det ble ukeblad lesing på meg og en lang tv kveld i stedet :) Så nå blir det fram med vaskebøtta og sette i gang :)
Jeg har funnet ut at jeg er mester i å utsette kjedelige ting :)

Mon tro om jeg synes husvasken blir morsommere med dette :)

Nei nå er det på med musikken og fram med kluten Ønsker dere alle en flotters lørdag så ses vi vel i løpet av helgen her inne i bloggeverden ;)

1 kommentar:

  1. Så søte koppene dine er :-) Ønsker deg en fin lørdag, her skal det også vaskes i dag, men først skal jeg holde på litt i hagen :-) Klem Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...