Bildene mine

søndag 9. oktober 2011

Flasker før og etter :)

Ble ferdige med flaskene mine denne helgen.
Først malte jeg de :
og vips så var de blitt buddha krukker :)
Skal bruke de i en litt røff dekorasjon til utstilling til helgen...

Malte ferdig fatet fra loppemarkedet :) Ellers har helgen gått fort som vanlig, hatt besøk av en venninne hvor vi malte litt sammen. Hun maler helt fantastiske malerier synes jeg. Så jeg skal ta noen bilder av det hun har malt en dag jeg er hos henne. Det ble et glass vin og brie :)
Ønsker dere alle en flott søndag nå har jeg akkurat dekket bordet for min bedre halvdel har laget middag til meg i dag (noe som skjer en gang i året eller noe ;) så jeg er spent :) Og siden han elsker sort så har jeg dekket bordet litt sånn i hans stil :) 

Det er vel nesten det eneste sorte jeg har i huset for tiden og det er disse underlagene i sort skinn :) og de fine tallerknene fra Fretex...
God søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...