Bildene mine

lørdag 17. september 2011

Natti natti :)

Tiden flyr som alltid her hos meg vips så er uken omme og helgen står for tur. Er det bare jeg som synes at tiden flyr myyyyyye fortere enn før :) men men man må bare utnytte tiden enda bedre....... denn ehelgen blir hektisk den også men håper jeg får tid til å male litt. Morgendagen går med til å bake glutenfritt til meg og datteren min og jeg begynner å få litt teken på å bake glutenfritt :) I morgen skal en ny melblanding testes. Er det noen som har testet Lailas melblanding? Fåes kjøpt i sverige. Ihvertfall skal jeg prøve å bake rundstykker med den melblandingen...
Tenker på å bytte ut alle putene her i en litt annen stil :)
Fant frem disse tallerkene i dag og holder på å samle sammen litt til salgs ting så disse kommer til å selges. Gamle egersund tallerkner.
De er så å si ubrukt og veldig søte, passer veldig godt inn o chabby chic stilen :)
Både dype og flate, tror jeg har 8 av hver. Ta kontakt her på bloggen om du ønsker disse.

Synes dette var så fint så tar med dette bildet jeg fant på nett :)

Natti natti og ønsker dere alle en flotters helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...