Bildene mine

mandag 19. september 2011

Fretex funn og cupcakes...

Var innom Fretex og fant disse grønne dessert skålene som min mor har akkurat lik :) De er franske og er gamle.. Det var 8 små og 2 større...
Ble kjempeglad da jeg fant dette særlig når prisen var 10 kr stk :) og at moren min fikk akkurat samme sett i bryllupsgave i 1969, så jeg er bokstavelig talt vokst opp med dette og husker vi brukte det til søndagsdessert :)
Kjøpte disse søte muffins formene på søstrene Grenes, tror de kostet under 5 kroner for 25 stk billig :)
og så kjøpte jeg denne
Den var god synes jeg og det ble perfekt tykkelse på  kremen, meget enkelt hvis man har dårlig tid..
så disse muffinsene fikk datteren min i dag
Har enda ikke fått dreisen på toppingen men de blir finere for hver gang synes jeg :)
Så nå er det kveldskos på meg i dag, sliten etter mye besøk i helgen så her blir det å ligge rett ut i denne med god kveldsmat, tv og pledd, ut regner det men godt og varmt inne.
Ønsker dere alle en varm og fin høstkveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...