Bildene mine

tirsdag 13. september 2011

Ny inspiriasjon.....

Gråfarver som er høstens nye trend har inspirert meg til å male i grått. Grått er hot sies det i år :) Grått er jo kjempefint til hvitt interiør, så nå har jeg fått litt "dilla" på grått... så nå kan det hende det blir møbler i grått også :) det er jo det som er så fint med maling t man bare kan male over igjen når man vil skifte farve... Gleder meg til å bli ferdig med de grå bildene som jeg maler nå så kan dere få se de.. Så lenge får dere se hva jeg fant på litt rundt på nettet :
Tøft soverom likte spesielt godt veggen bak...
Fant disse bildene fra denne siden her hvor de hadde mange fine tips og ideer til grått interiør.
og denne bloggen her som har utrolig mange kreative tips...

Ha en flotters dag :)

1 kommentar:

  1. Jeg elsker grått! Vi har masse grått hjemme :)

    Ønsker deg en super torsdagskveld, min skjønne!
    Stor god klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...