Bildene mine

onsdag 31. august 2011

Mens man venter på ny sofa :)

Så sitter jeg i "god stolen" min eller stol og stol sjeselongen min... Den skal få en ny plass i stuen når ny sofa ankommer. Skal også kjøpe nytt trekk til denne fordi den krasjer litt med alt det andre i stuen. Her er mye ikke kommet på plass skal ta bilder når alt er ferdig. Har fem vinduer i stuen så jeg vurderer å la den rosa liftgardinen henge under gardinene når de kommer på plass :) Lite avbrekk med rosa.... Har fått plass til den rosa hyllen min på kjøkkenet.
Nå skal jeg ta et avbrekk i utpakking og kose meg med hjemmelaget pizza (glutenfritt) og et glass rødvin :) med masse oliven som er mitt yndlingsnacks for tiden...
mmm oliven med sitron inne i mmmmm
Fikk denne av mammaen min, egentlig til melk men jeg bruker den som vannkaraffel :)
Ha en flott kveld alle der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...