Bildene mine

tirsdag 30. august 2011

Denne var søøøøøt :)

Fant denne på en liten surfe runde i kveld på nett... Praktisk syntes da jeg så spørs om denne blir kjøpt inn og gitt i julegave til en som er glad i cupcakes...
En litt annen type er visst til en type boller :)
I helgen ska jeg ordne nye gardiner til huset, de gamle passer ikke inn i huset her så det blir å finne noen som passer. Det går mot høst og vinter så jeg ønsker meg noen lune tunge gardiner som "varmer"
Her er litt bilder fra en liten ende av stuen, stuen er på 50 kvm, godt med god plass men mye som må settes i gang og akkurat nå har jeg tusen jern i ilden så går mot noen hektiske uker (igjen) :) kurs igjen i morgen tidlig så jeg får legge meg snart. Har akkurat sett på tv3 Det blir bedre serien. Det var noe ekte og fint med første episode. Føler med alle som har mistet noen, og til barna mine som mistet sin elskede far for 11 år siden. Det rører meg veldig i mammahjertet alt i denne episoden. Men det er også sant som tittelen på tv serien sier: Det blir bedre- Der og da og mange ganger kan man tenke og tro at det aldri vil bedre og at man aldri skal bli glad igjen, men jo det blir bedre på en annen måte selv om man aldri glemmer.


En riktig god natt til alle hjertene der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...