Bildene mine

mandag 27. mai 2013

I helgen


Var jeg i gamlebyen i Fredrikstad. 
der er det også noe som heter frimarkedet noe ala vestkantorget. 
masse fint å se på. 
Gamlebyen er det mange koselige butikker og det er virkelig verdt å ta seg en tur dit :) 
 Jeg holder på å henge opp småbilder på en vegg. 
på soverommet mitt. 
I morgen skal jeg prøve å komme meg innom et hagesenter for nå er det på tide og plante litt her og der 
Drømmer om å lage en liten kjøkkenhage også men vi får se. Først får jeg plante ut i det lille beddet jeg har. jeg leser nå hageblogger som bare det for å få inspirasjon :) 
Ønsker dere alle en fin fin mandag. 



1 kommentar:

  1. Good morning dear 2nes!
    What a nice market and you have such a beautiful weather!
    The wall looks great with the frames and pictures!
    I love it!
    I wish you a happy week in the garden and a lot of sun!
    With love,
    Geli

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...