Bildene mine

tirsdag 28. mai 2013

Den gamle benken

min trenger en oppussing :)
Den er jo vakker i seg selv synes jeg men ikke behagelig når malingen flasser av. På Jotun sine sider fant jeg en del tips til maling av et møbel som skal stå ute denne sommeren.
Benken er vel 70 år så den har tålt en god del gjennom tidene. God kvalitet før i tiden :)
Ifi sine sider finner du også tips om maling av hagemøbler.  jeg ønsker dere alle en flott og fin tirsdag. 

K.L.E.M
Må bare slenge med et bilde av min lille Sofus hunden min. 

3 kommentarer:

  1. Hello dear Tone!
    Your bench looks so dreamy!
    I love it!
    And your dog is really cute!
    I hope to have a dog in the futur.
    It' s my dream for a long time....
    Happy week for you!
    With love,
    Geli

    SvarSlett
  2. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find
    It truly useful & it helped me out much. I hope to give something
    back and help others like you helped me.

    my site; http://Forbrukslanguiden.wordpress.com/

    SvarSlett
  3. Now it's important to click "accept", to get started
    with VNC connection. The web-primarily based instrument functions extremely comparable to the standalone app.
    Select the output format in the drop-menu of "Profile".


    Here is my web site :: Iphone Anleitung für Neugierige Benutzer ()

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...