Bildene mine

fredag 17. februar 2012

Pastell parade og Fretex funn :)

Pastell farver er jo hot i år og det kunne ikke passet meg bedre :) E.L.S.K.E.R. virkelig disse farvene.
Har surfet litt rundt i dag og blir så inspirert av de nydelige pastell farvene, så nå må jeg passe meg så ikke alt blir for sukkersøtt her hjemme for da tror jeg mannen min får hetta ;)
Stolen jeg malte i går i rosa rynket han på nesen på ;) Rosa er ikke akkurat favorittfarven hans hihi og han får krupp av feks cupcakene mine med rosa toppings ;) men han ble enig i at den kunne bli fin inne på kjøkkenet. Fortalte han selvføgelig ikke at jeg skal male minst et møbel til i samme farve og en stol til i turkis. men det går jo ann å gjøre en avtale eller hur??
Hvis jeg får lov til å ha det litt rosa rosa i år så skal han få lov til å henge opp manu kulene sine på juletreet i 2012 (hmmmmm)
Så i helgen blir det mer maling både på lerret og møbler :)
Så det er nok stor fare for for at det blir råååååsa blogg innlegg fremover :)
Her er et bilde jeg malte til fabelaktige Maia i gave.
Bilde lånt fra fabelaktig bloggen
Så da er jeg inne i nok en rosa periode ( og jeg som sverget på for 20 år siden at jeg aldri mer skulle ha noe rosa ;) ja ja sånn kan det gå, nå skal jeg ta helgen.Ønsker dere alle en flott helg. Her skal det males og forberede litt til min datters 18 års dag til uken :)
Forresten så glemte jeg jo helt å legge ut fretex kuppet mitt (synes jeg da) så her kommer det:
En festdrakt :)  Den er kjempefin synes jeg og den får nok bli med meg på vestkanttorget eller birkelunden om jeg får plass der  snart :)
Da sier jeg bare : 

G.O.D.  H.E.L.G. <3

1 kommentar:

  1. Jeg elsker rosa og jeg elsker elsker elsker det vakre bildet du har laget til meg. Jeg føler det snakker til meg. Det skal få hedersplass inne på hjemmekontoret mitt :)

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...