Bildene mine

torsdag 16. februar 2012

Første strøk ferdig og farven er nydelig :)

Da fikk jeg ferdig første strøk av den nydelige rosa farven :) Er kjempefornøyd så nå blir alt rååååååsa her :) neida men blir et møbel til som får denne farven og det blir ikke en stol :) I morgen skal jeg ta andre strøket på denne så blir den nok perfekt, selv om jeg synes det er fint med 1 strøk slik den er nå på bildet... 
 
Den er lys lys så jeg la noe hvitt over slik at man skal se farven på bildet :)
Har forresten gjort et skikkelig kupp på Fretex her om dagen :) Mer om dette i morgendagens innlegg for må ta bilde av dette først. Ellers så går dagene som alltid her, har endelig fått ferdig et bilde som jeg skal sende i posten i morgen :)

Ønsker dere en flott dag/natt og så blogges vi ;)

3 kommentarer:

  1. Skjønn vårlig farge! Stolen ble jo superfin, gleder meg til neste fremvisning! Ha en god natt :-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Love it!
    Hvilken fargekode er det??
    Spent på fretexfunn :)

    Håper du får en fin fredag, her blir det The voice, god mat og soffa i kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin farge da, kjempesøt!!
    Nyt helgen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...