Bildene mine

fredag 6. januar 2012

Konkurransen til fabelaktige Maia :)

Jeg har noen bloggere jeg bare må "innom" hver dag og en av de er Maias lille verden  Nå har hun en konkurranse hvor du kan vinne speilrefleks kamera en utrolig flott premie forøvrig.

Ikke er jeg noen proff fotograf men tar jo litt bilder til bloggen og etterhvert som tiden går blir man nysgjerrig på å lære mer særlig når man ser de flotte bildene andre tar :) og man ønsker jo også da et bra kamera. Så da tar jeg et lodd på konkurransen hennes. Blar gjennom bildene som jeg har tatt med mitt amatør :) kamera og på amatørvis ;)

Bildet er tatt på Castello på Jessheim storsenter, Det var ganske mørkt i restauranten så jeg ble overrasket over hvor godt bildet ble synes jeg da :) Jeg måtte nemlig bare ta bildet av hvor godt det så ut og det smakte like nydelig og jeg falt helt for måten denne desserten ble servrt på/i

Bli med på utfordringen/konkurransen hennes du også den finner du her

6 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Lykke til i konkuransen:-) p.s desserten ser bare helt nydelig ut :-)klem Trude

    SvarSlett
  2. Flott bilde, og ja, det var en fin måte å servere dessert :)

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!
    Såå stas at du vil delta. Poenget er jo ikke at man skal være proff for å delta. Dette er en fotokonkurranse for alle som er glad i fotografere :)

    Ditt bidrag var vakkert! Herlige farger og nydelig stemning. Blir spennede og se hvem som ender opp med kameraer, og om jeg og Nikon er enig i hva som er en godt interiørbilde. hihi!

    Fabelaktig lørdag ønskes deg og dine. Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.

    I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*

    maiaklem

    SvarSlett
  4. Lykke til i konkuransen! Kjempe fine bilder. Og denne desserten såg jo utroolig god ut. :) Morsomt når ting blir servert på en litt annen måte enn bare på fat. :)

    Ha en fiin lørdagskveld. Klem Marlene :)

    SvarSlett
  5. Oj! Det der var noe nytt ja. Så stilig. Ser ut som den smakte himmelsk. Mmm Lykke til i konkuransen. Takk for kos kommentar.:)

    LineCathrin

    SvarSlett
  6. å, det så godt ut!! Så herlig at en restaurant/café serverte i slike glass :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...