Bildene mine

søndag 8. januar 2012

Flott søndag til tross for mislykkete makroner :)

For et nydelig vær det har vært i dag, vi trengte litt sol etter det været som har vært og det var nydelig og kjenne solstrålene i ansiktet under søndagsturen. Har hatt en knall søndag våknet tidlig og skulle bake macroner som skulle se slik ut :

Det begynte så bra :
 Skjønner ikke helt hva jeg gjorde feil men i hvertfall fløt massen utover under stekingen og hjelpe meg her er resultatet hvits det går ann å kalle dette det ;)
Jeg må jo bare le haha :) Hva i alle dager skjedde?? ehmmmm jaja iom at jeg ikke gir opp så prøvde jeg en gang til og tenkte jeg var smart hvis jeg la de i mini muffins former halleluja det hjalp ihvertfall ikke :)

Da ble jeg enda mer lattermild så heretter gidder jeg ikke dette klisset med å bake disse, det er nok en grunn til at dette makron kittet finnes :)
Her får du kjøt dette settet

Datteren min som elsker makroner syntes de smakte bra men vi har ledd av dette nå i dag :) Heretter blir det å kjøpe ferdige de er verdt prisen spør du meg ;)
Nå skal jeg sette meg ned og svare på mail som jeg ligger litt på etterskudd med så blir det en male økt også i kveld.
 
Ønsker dere alle
en
flott flott søndag :)

3 kommentarer:

  1. Da vet jeg ihverfall 1 ting jeg aldri skal prøve meg på *ler* Bedre å kjøpe de da ja :)

    SvarSlett
  2. Hi-hi - jeg skjønner nå at ferdige makroner er vel verdt prisen ja ;0) Ønsker deg en fortsatt fiin søndagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Haha! Det var som å se når jeg skal prøve meg på noe nytt det! Jaja, du får støtte opp bakeren istedet! Flott blogg du har forresten! Legger meg til som følger! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...