Bildene mine

fredag 11. november 2011

Endelig fredag :)

Godt med helg, da det var så mye folk orket vi ikke åpningen av tunet jeg skulle se på i dag. Endte med hyggelig venninneprat på kafe istedet og vi tok heller en kjapp runde gjennom tunet på veien hjem rett før det stengte.

Det ble så som så med å få sett det ble heller bare et kjapt overblikk :) Tunet var kjempefint og du kan lese alt om det her på hjemmesiden deres. Gleder meg til å ta det nærmere i ettersyn når tiden faller seg slik. Koselig butikker :) med masse koselige og flotte interiørting blandt annet.
Helgen skal brukes til å male ferdig noen bilder til julestanden min og i morgen skal vi ha gjester som krever sitt ;) Har også funnet meg en nydelig klokke som jeg bare må ha :) Problemet er at jeg ikke finner noen som har den ennå, så har du sett denne noen plasser si gi meg gjerne et tips :)
Marc Jacobs den hvite koster ca 1998,-
Når jeg er i gang med ønskelisten min så syntes jeg denne ringen var nyyyyyydelig
Men har jo egentlig ikke tid å sitte her og drømme men kan ikke la være å føye en liten hmmmmm ting til på listen min og det er : 
Er det noen andre som leser Tove Hem her? Jeg liker det bladet godt. Billig og mye fint i det. 
Så nå skal jeg ta meg en titt i det for så å hoppe i maleklærne ;) Ønsker dere alle en flotters fredag og en rikitg god helg :)

3 kommentarer:

  1. Kafè kos med venniner er absolutt ikke å forakte :-) klokka var "dritlekker" skal skrike ut om jeg ser den noe sted :-) Ønsker deg en super helg :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Du, så koslige ord jeg fikk av deg inne på bloggen min......blir så glad når noen sier sånt, helt plutselig.....man føler jo at alle andre har mye finere blogger og bilder mm enn en seg selv....så tusen takk for gode ord.
    kommer tilbake. god helg

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte meg en tur på tunet en dag jeg og snart.

    Den klokken mener jeg og ha sett på Høyer på Skøyen.

    Fabelaktig helg til deg og dine.
    Jeg har en utfordring inne hos meg, som kanskje du vil delta i... Hadde vært kos.
    klemklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...