Bildene mine

fredag 28. oktober 2011

Cupcakes og pip pip

I går lagde jeg cupcakes til min datter som kommer på besøk  i dag. Cupcakes er jo så godt og lettvint å lage. Det hvite kakefatet fikk jeg av datteren min til jul og jeg er veldig glad i det :) men så ble hun forsinket og rakk ikke innom alikevel :( men hun kommer i dag i stedet så da får hun cupcakes i dag i stedet :) Veldig rar følelse å ikke ha barn hjemme lenger. Tiden flyr jo så fort og det å venne seg til at barna begynner å bli store og selvstendige og klarer seg utmerket uten mor :( er litt av en prosess :) ja jeg vil kalle det nesten som en sorgprosess man går gjennom. Det går mye bedre nå men i begynnelsen var det veldig trist. Hønemor må bare belage seg på at de har tatt skrittet ut i den store "farlige" verden hvor de må erfare det livet har å by på for hver og en av oss. Jeg er evig takknemlig for at jeg har fornuftige jenter som studerer og har fremtidsutsiktene sine klare men savnet etter å "ta tilbake " noen år er der titt og ofte  :)
Blir aldri lei babyrosa tror jeg selv om jeg prøver å begrense meg litt :)
Har falt helt for dette serviset her så noe av det står nok på ønskelisten min til jul :)
De er fra Pip home collection og du finner et utrolig utvalg av farver her
Nydelige rett og slett :) De er også veldig fine i grått.

Høstkveldene passer veldig godt til å kose seg med godt lesestoff :) Likte forresten dette godt. Hvilke interiør blader leser du?

Ønsker dere alle en flotters helg :)

4 kommentarer:

  1. nyydelige cupcakes du har laget. Likte også godt kakefatet. Har et som ikke er så ulikt. ja er sikkert rart når barna forlater redet. Jeg plages litt med å finne interiørblader som jeg virkelig liker. Kommer ofte hjem med blad som jeg ikke er så fornøyde med med tanke på innhold. Kanskje jeg må prøve dette en dag. god helg til deg;)

    SvarSlett
  2. Det var et veldig flott fat. Sukk!
    Her er alle hjemmeboende enda, men størstemann har fylt 18 så klokken tikker fort nå.
    Syndige fristelser du viser. Enda godt det er helg da.:)
    God helg!:)

    SvarSlett
  3. Så vakre cupcakes og ikke minst fat! Utrolig fint!

    Pip er så koselig servise! Til og bli glad av!

    Jeg leser ALLe bladene der ute, da det er en del av jobben og holde seg oppdatert. Men syns at Maison og Bo Bedre er ett av de bedre.

    Fabelaktig helg til deg og dine! Koos deg masse! Her skal ikke jeg løfte en finger før jeg må. Helgen skal kun brukes til avslapning, mann og hund.

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. Cảm ơn bạn chia sẻ chúng với tôi! Tôi tin rằng đây sẽ là một lựa chọn tuyệt vời cho một kỳ nghỉ miễn phí-căng thẳng!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...