Bildene mine

lørdag 24. september 2011

Loppemarked dag :)

I dag var jeg på dette loppemarkedet med min svigermor, nydelig vær og masse flotte "lopper" Bilen var stappfull da vi dro hjemover. Kjøpte dette:
Liker så godt disse Nostalgi for meg ;)
  
Grønne dessertskåler
Et gammelt fat
Baksiden av fatet
Lite tre fat som jeg malte......
Også denne flotte stolen ble min for kun 150 kr :) så nå er den akkurat ferdig malt så den skal du få se mer av i morgen.
Det fulgte med puter så de skal jeg trekke om.
Så fant jeg dette nydelige sølvtøyet 100 kr ga jeg for skjeene og gaflene og 50 for teskje. Det kaller jeg et virkelig loppemarked kupp :)

Denne søte skålen her...
Ja ja det ble litt med hjem denne gangen også. Elsker jo loppemarked så det blir nok flere denne mnd. :) God Lørdagskveld til alle :)

1 kommentar:

  1. Så masse fine ting du har fått tak i! Jeg har lagt deg til i blogglisten min :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...