Bildene mine

torsdag 17. juni 2010

Oppussing

Har for tiden fått ånden over meg og begynt å pusse opp mine gamle møbler ( til min mors store fortvilelse) Dette er møbler jeg har hatt i mange mange år og som jeg aldri ville ha solgt uansett. Selv om verdien taper seg så har de uendelig verdi for meg. vil legge ut før og etter bilder her. Nå sitter jeg her med kaffekoppen min og tenker ut ideer for mitt neste prosjekt. Et veldig gammelt skap jeg har arvet etter farfar. Du kan trygt si at dette skapet er shabby chic :) Det har vel ikke blitt tatt i på over 100 år så nå er det på tide. Benken til venstre er også fra farfar. Den har jeg hatt på kjøkkenet i mange år. Beklager at det bare er mobilbilder av ymse kvalitet skal legge inn bilder fra kameraet snart :)
ok over til skapet.. slik ser det ut nå. Vurderer å male det hvitt der det er gult nå. Tenker også å beholde det orginalt innvendig. Er fremdeles i tenkeboksen om hvordan det skal bli.

1 kommentar:

  1. Det skapet var flott. Jeg hadde beholdt det i originalfargene. Det er jo EKTE shabby chic!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...