Bildene mine

torsdag 17. juni 2010

Loppemarked funn

Her er noen av vårens loppemarkedfunn. Boden min begynner å bli veldig full kan vel snart starte bruktbutikk :) Gamle store kniver og 4 små frukt kniver med rosa skaft. De står oppe i en glasskrukke kjøpt på kremmerhuset
Nydelig middagservice fra Egersund Fajansefabrikk. Passer meget godt inn i kjøkkenmiljøet mitt.  8 dype og 10 middagstallerkener betalte jeg 100 kroner for alt. Ja det er fortsatt mulig å finne godbiter til rimelig sum. Må legge til at de kommer fra mitt yndlingsloppemarked. Hvor jeg alltid finner godbiter.


 Bildet tilhøyre er også fra Egersund men det fant jeg bare 3 av. Søte og går bra sammen med dette servicet.
Det første servicet er så å si ubrukt. ikke en ripe i det. Gullkant rundt hele. 

2 stk pynte tallerkner fra Egersund. Til å henge på veggen. De har jeg ikke plass til så de går i boden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...