Bildene mine

lørdag 27. august 2011

Landliv here we come.....

Da var det avgjort... Etter mye om og men og mange visninger fant vi endelig stedet vi ønsker å bo på videre i livet. Vi flytter bare ti min unna der vi bodde men du verden for en annen verden. Her har vi stor plass og jeg får til og med eget atelier..Vi trodde vi var litt mer urbane enn vi er :) Vi syntes det ble utrolig slitsomt å bo midt i gryta... Man blir eldre og søker etter andre utfordringer..Nå får vi roen rundt husveggene. Her er det landlig og flott. Det største av alt er at man kan se ut i horisonten og det er noe jeg virkelig har savnet...

Så denne uken som har gått har jeg ikke blogget i det hele tatt, tiden har flydd avgårde :) Mye som skal ordnes men det gjør jeg med glede. Fikk kjøpt meg disse Nike skoene som jeg har siklet på en stund, virkelig gode og gå i ...Blogger mer senere i helgen, nå skal jeg straks til Lillehammer for å ta i mot min datter som sykler Birken i dag :) For første gang, blir spennende og jeg er helt imponert hvordan hun har trent til dette. Ha en flotters lørdag :)

1 kommentar:

  1. Så spennende med nytt hjem ;) Jeg gleder meg til å se!

    Kule sko :)

    Takk for fabelaktig kommentar inne hos meg, det både varmer og gleder :)

    Kose deg masse i kveld! Vi har vært i skogen og kost oss i dag, så nå skal det bli boller og kos :)

    Fabelaktig start på uken til deg og dine!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...