Bildene mine

tirsdag 11. mars 2014

Vårfølelsen

I dag ser jeg solen komme opp. Får den tidlige vårfølelsen.
Den som gjør at man får lyst til å finne fram pastellfarvene.
Jeg titter gjennom eldre bilder da jeg prøver å rydde litt på pcn. Jeg får lyst til å hente fram ting som minner meg om vår og sommer.
Jeg har en forkjærlighet for gamle ting, klarer ikke å kvitte meg med mine skatter spart opp over mange år, nå står de i esker i kjelleren klar til en ny vår. Tror jammen noen av de skal få komme frem i dag.
Alle servicene idette skapet har jeg solgt fordi jeg har vel over 10 serviser liggende, kjenner nå at jeg angrer litt men de har funnet nye hjem. Øverste kaffekopper er fra Figgjo flint og gikk for 1800,- for 6 stk disse er meget populære blandt samlere så har du disse liggende i skapet ditt ja så har du en skatt.


De er jo rett og slett nydelige, men når jeg fikk en så god pris så solgte jeg de for så å kjøpe meg deler til serviset jeg samler på fra Egersund.
Vi får nyte dagene, solen og den friske luften.
og glede oss over at snart er det tid for nye loppemarkeder. 

hvor vi kan finne nye ting og fylle opp skapene med. :) 
Ønsker dere alle en fin og forhåpentligvis solfylt dag. 


8 kommentarer:

  1. Hello Tone!
    You are so right to sell all the things you don' t use ...
    Now you have space for new items ....hi hi ...
    It' s lovely weather in your country - here also!
    Enjoy spring!
    With love,
    Geli

    SvarSlett
  2. Den rooosa stolen! EEELSK!

    klem

    SvarSlett
  3. today is a beautiful day, do you want to participate in games? It will help your become more comfortable, i feel very great, please visit my website, to feel.
    Friv 4

    SvarSlett
  4. I read some articles on this site and I think your blog is really interesting and has great information. Thank you for your sharing.
    html color

    SvarSlett
  5. I enjoyed on reading your blog post. Very interesting to read this article.I would like to thank you for the efforts you had made for writing this awesome article. Please visit my website, Friv 4000 Games is where all the free friv games.
    Friv 4000

    SvarSlett
  6. I was very impressed by this post, this site has always been pleasant news. Thank you very much for such an interesting post. Keep working, great job! In my free time, I like play game: redball4games.com. What about you?

    SvarSlett
  7. I understand what you bring it very meaningful and useful, thanks.
    run2online.net

    SvarSlett
  8. It seems I'm on the right track, I hope I can do well. The result was something I did and was doing to implement it.
    www.clickjogosclick.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...