Bildene mine

tirsdag 11. mars 2014

Vårfølelsen

I dag ser jeg solen komme opp. Får den tidlige vårfølelsen.
Den som gjør at man får lyst til å finne fram pastellfarvene.
Jeg titter gjennom eldre bilder da jeg prøver å rydde litt på pcn. Jeg får lyst til å hente fram ting som minner meg om vår og sommer.
Jeg har en forkjærlighet for gamle ting, klarer ikke å kvitte meg med mine skatter spart opp over mange år, nå står de i esker i kjelleren klar til en ny vår. Tror jammen noen av de skal få komme frem i dag.
Alle servicene idette skapet har jeg solgt fordi jeg har vel over 10 serviser liggende, kjenner nå at jeg angrer litt men de har funnet nye hjem. Øverste kaffekopper er fra Figgjo flint og gikk for 1800,- for 6 stk disse er meget populære blandt samlere så har du disse liggende i skapet ditt ja så har du en skatt.


De er jo rett og slett nydelige, men når jeg fikk en så god pris så solgte jeg de for så å kjøpe meg deler til serviset jeg samler på fra Egersund.
Vi får nyte dagene, solen og den friske luften.
og glede oss over at snart er det tid for nye loppemarkeder. 

hvor vi kan finne nye ting og fylle opp skapene med. :) 
Ønsker dere alle en fin og forhåpentligvis solfylt dag. 


4 kommentarer:

  1. Hello Tone!
    You are so right to sell all the things you don' t use ...
    Now you have space for new items ....hi hi ...
    It' s lovely weather in your country - here also!
    Enjoy spring!
    With love,
    Geli

    SvarSlett
  2. Den rooosa stolen! EEELSK!

    klem

    SvarSlett
  3. Your blog posts are more interesting and impressive. I think there are many people like and visit it regularly, including me.I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here.
    instagram online photo

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...