Bildene mine

fredag 16. august 2013

Jeg er så glad...

for de menneskene jeg har rundt meg ....
Det er de som betyr noe...
Når vinden blåser som verst :)
Det første bildet er et bilde jeg akkurat har laget ferdig. Det andre er bildet jeg etterlyser. Det hang på Tante Sofie Cafe på Jessheim storsenter hvor det ble stjålet fra utstillingen. Er jo ikke akkurat skrik ;) men bildet er en bryllupsgave og er solgt og håper at en eller annen har sett "noe" og det vil glede min og en annens sjel om det kommer til rette :) Har du opplysninger om dette kan du kontakte og jeg vil gi deg finnerlønn :)
Takk....

2 kommentarer:

  1. Hello!
    I wish you good luck!
    And I hope you get your picture back ...
    They are really very beautiful!
    Have a happy weekend!
    With love,
    Geli

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...