Bildene mine

tirsdag 2. juli 2013

Besøk har jeg hatt denne helgen.

og denne nydelige buketten som jeg fikk blomstrer på bordet mitt.....
Når jeg begynte å blogge hadde jeg en ide om hvordan jeg skulle ha bloggen min, i det siste synes jeg at det ikke gir meg det samme som før, og tror nok jeg kommer til å forandre bloggingen litt mere i min retning. Altså mere kunst og hverdagstankene mine. Blogging tar mye tid men det har gitt meg nye bekjentskaper som jeg nyter å lese om livene til men en av de har skilt seg ut. Hun som turde å skrive om virkeligheten. 
For en god stund siden begynte jeg å lese en blogg som har gitt meg mye å tenke over. Hvor heldige man er, vi som våkner opp hver dag uten slike bekymringer som hun har.
Hun skriver så utrolig ærlig og det har vært en merkelig følelse å lese blogginnleggene hennes for hver dag som hun nærmer seg dødsriket. En realistisk blogg om kreft. Så utrolig urettferdig.
Jeg takker for at jeg har fått en slik erfaring å lese dette, det har gjort noe med meg og sikkert mange andre som også følger henne. 
  
Take care


1 kommentar:

  1. What a tragedy!
    I wish you a happy July!
    With love,
    Geli

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...