Bildene mine

tirsdag 10. april 2012

Sett i Dublin

Denne stolen synes jeg var utrolig spesiell  :)
Den var i hvertfall utrolig god og sitte i :)
og jammen hadde de ikke sofa og annet i samme stilen :) Hva synes du? Jeg synes formen på møblene er fine men kunne nok ikke tenkt meg hele stuen full med dette trekket :)
Da er det tilbake til hverdagen igjen, men om knapt en måned reiser jeg igjen denne gang på ferietur til Tyrkia. Da blir det sol og badeferie. Da slipper jeg unna den verste allergi perioden min :) og det kan absolutt anbefales til alle allergikere som er plaget med allergi i mai. Jeg kan nesten ikke være ute eller puste rett før bjørkepollenet kommer og blir nesten sengeliggende i Mai så derfor tar jeg ferien i Mai :) Minus siden er at da jobber jeg nesten hele sommeren men men det gjør jo ingenting for man har jo helger og fridager innimellom :)
Ønsker deg en fin fin uke :)

3 kommentarer:

  1. En hel stue med det stoffet hadde blitt heavy, men en stol eller en puff kanskje!

    Såå deilig med tyrkiatur :)

    Jeg håper du har hatt en finfin tirsdag. For min del var det hardt å stå opp 0630 igjen. Blæh! Men snart skal jeg til Sharm el Sheik. YEAY!

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg synes de er råtøffe, men er enig i at det holder med ett møbel. Åhlens hadde krakk/puff i noe lignende for en stund siden, som jeg hadde veldig lyst på - men ingen fornuftig plass til...

    Tyrkia i mai hørtes deilig ut, godt å kunne fly vekk fra pollenet!

    Ha en fin uke!

    Klem Lin

    SvarSlett
  3. Fantastiske farger, det hadde vært fint med et møbel som rommet midtpunkt:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...