Bildene mine

tirsdag 20. mars 2012

Det ble visst en liten blogg pause :)

Har holdt på med opptaksprøver hele uken som nå endelig begynner og bli ferdig. :) godt er det.
Jeg har også rukket og se forestilling "Kondolerer" og den må jeg bare anbefale videre. Har du mulighet til å se den så MÅ du :) Det er noe av det beste jeg har sett på en scene så langt. Et tema som veldig få snakker om og det er et mesterstykke hun har fått til spør du meg. :)
Bilde lånt av Nationalteatret.no

Jeg gråt og lo om hverandre ja det var rett og slett en forestilling jeg kommer til å huske lenge.
Nå skal jeg få tatt bilder av noe nytt jeg har kjøpt meg så får dere se:) Jeg ønsker dere alle en flott dag og i dag skal jeg ta bloggerunden for nå er jeg nysgjerrig på hva som har skjedd den siste uken :)
Klem

3 kommentarer:

  1. Noen ganger er det veldig godt med en pause, men jeg har savnet deg da :)

    Det showet med Else har jeg tenkt å se også :)

    Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Godt med en bloggpause ;) Takk for koselig kommentar inne hos meg <3

    Ønsker deg en nydelig dag videre.
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. Er altid deilig med en bloggpause, har selv hatt veldig lite blogglyst i det siste, så tok en velfortjent pause jeg og :) Håper det går bra med deg ellers :)

    Klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...