Bildene mine

søndag 5. februar 2012

For et fabelaktig bloggtreff :)

En nydelig kveld er over og jeg sitter igjen med mange flotte inntrykk. Jeg hadde aldri vært på bloggtreff før og jeg må innrømme at jeg var bitte litte grann nervøs før jeg gikk inn døren, men det hadde jeg ingen grunn til. Det var ingenting å grue seg til. Det var rett og slett fabelaktig der :) Så for de av dere som aldri har vært på det før er det bare å anbefale :) Ta deg en tur :)
Her ser du premie bordet :)
Det var veldig koselig og se menneskene "bak" bloggene og jeg gleder meg til å lese gjennom de bloggene jeg før kanskje ikke har vært innom :) Jeg synes det var en herlig gjeng jenter og damer i alle aldre :) med felles interesser som blogging og interiør. Så alt i alt var det ubetinget positivt.
 Det var så utrolig mye god mat :) Alle hadde med hver sin tapas rett og det ble en veldig god og fin blanding.
Nydelige cupcakes ;) 
 Eva solos showrom hvor treffet ble holdt var kjempefint og det var nok ikke bare meg som fant nye favoritter der :) 

Her ser du bildet jeg har malt som jeg ga til premie. premiebordet var helt overveldende. Det var så utrolig mye fint der. Alle fikk et lodd når vi kom også var det lodd trekning og alle vant en premie hver :) Jeg vant en flott osteklokke og strikket kjøkkenhåndkle fra pastelleriet.no (skal legge ut bilde av det i et annet innlegg) Hvis du vil se alle gavene som ble gitt kan du gå inn her
Jeg tror vi alle siklet på kaffemaskinen :) Den var utrolig flott fra nespresso (lattismo+ ) og her ser du den heldige vinneren av den :)
også var det goodiebagene vi fikk. Det var så utrolig mye fint der og jeg skal lage et eget innlegg om det men jeg pakket og pakket ut da jeg kom hjem og det fylte hele kjøkkenbordet mitt :)
Bloggtreffet var det fabelaktige Maia som stod bak. Hva hun har fått til er helt utrolig. man danner seg jo alltid et inntrykk av en person når man leser bloggen til noen. Med Maia må jeg bare si at hun var akkurat slik jeg hadde fått inntrykk av : en herlig nydelig  fabelaktig jente med bein i nesa. Det er ikke rart hun har kommet langt her i livet :)
Ønsker du og se flere bilder så kan du se på deltagerlisten til bloggtreffet, der finner du nok mange bilder i dagene fremover fra de andre som var det.
Da jeg kjørte hjem i snøstorm hadde jeg et smil om munnen og var kjempeglad for at jeg hadde blitt med på denne flotte kvelden. 
Ønsker dere alle en flott søndag :)

14 kommentarer:

  1. Koselig at bloggtreffet var vellykket!Og SÅ masse fint i goodiebaggen.

    SvarSlett
  2. Var kjempe koselig å få møte deg, og for en kveld det var :) Den blir ikke glemt med det første for å si det sånn :)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Fabelaktig altså!
    Var veldig koselig å hilse på deg i går :)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Takk for en kjempehyggelig kveld i går, dette var gøy! Det var veldig hyggelig å treffe deg - gleder meg til å følge deg og bloggen videre :)
    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  5. Det var en super kveld!!
    Koselig å treffe deg og håper vi treffes igjen, imens skal jeg kose meg med en titt inne hos deg. Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Det var en fabelaktig kveld:) Var koselig å hilse på deg i går..
    Og du det bildet du malte til premie var nydelig, og det du ga til Maia va helt fantastisk.. Så utrolig flink du er:)
    Håper du har en fin søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei hei:)
    Takk for i går,det var bare så koselig en kveld...som gikk alt for fort..
    Hyggelig å hilse på deg,du må gi meg et hint om det vi snakket om i går:)
    Har ikke hatt tid å seyt i Goodie bagen ennå,vært i Birkelunden i hele dag:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  8. Hei søte deg!
    Det bildet jeg fikk av deg var altfor, altfor mye! Jeg tror det er noe av det fineste jeg noen gang har fått. Jeg begynte å grine da jeg leste teksten! Takk en million!

    Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
    Fabelaktig søndag til deg!
    klemklem

    SvarSlett
  9. Hei og takk for i går og for en fabelaktig aften
    Jo da det var deg jeg mente som var så flink:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  10. Hei på deg.

    Tusen takk for igår. Veldig hyggelig å få hilst på deg og snakket med
    deg ;-)) Utrolig flott bilde du hadde laget. En vellykket kveld med mange flotte jenter. Ha en fortsatt fin søndags-kveld. Klem :-)

    SvarSlett
  11. Fantastisk moro på bloggtreff :-D
    Var ikke alle jeg rakk å snakke med, men slik er det vel når det samles så mange skrvalesyke damer på ett sted ;)
    Premien du sponset med var utrolig fint, og mange som ønsket seg det!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  12. Takk for i går! Snakk om morsom begivenhet :).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  13. Ja, så koselig det var!
    Hyggelig å hilse på deg også.
    Dine vakre malerier altså, og heldig
    hun som gikk av med seieren! :)

    Nydelig!!

    Stor klem fra Ida

    SvarSlett
  14. Tusen takk for en fantstisk kveld på lørdag, koste meg masse!
    Flotte bilder du lager, Tone!
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...