Bildene mine

fredag 24. februar 2012

Bruktfunn i vårfarger.

Dette fikk bli med meg hjem etter et besøk i brukthandelen i går.
Min store hobby er jo å tråle brukt og loppemarkeder etter saker og ting. Hadde en drøm en gang om å starte bruktbutikk men det har enn så lenge bare vært med tanken.
Disse søte koppene kan man bytte om skåler på i alle farger :) Den svake gulfargen er så søt synes jeg. jaja jeg tenkte nå å få kommet meg på vestkanttorget en eller annen lørdag nå mot våren. Har halve kjelleren full av forskjellige funn oppover årene. Noe av det kommer i egen salgsblogg her på bloggen for de som vil se. :) Håper å få den ferdig i løpet av helgen.
Her har jeg byttet om underskålen :)
Gult er kult :)
Øver meg litt på fotografering til salgsbloggen :)
Jeg fant også disse 3 søte hjerteformene fra finske Arabia.
Har aldri sett disse før men kjempesøte til å feks ha teposen i.
Fant også mye mere men det kan jeg ta i nytt innlegg i morgen. Fant også disse retro store tallerkene som ikke er helt min stil :) men jeg tenker alltid at det er sikkert noen som liker disse :) så det er kanskje ikke rart jeg har kjelleren full av bruktfunn :)
De er veldig store og med oppheng bak slik at de er vel ment som å henge på en vegg.
Da ønsker jeg dere alle en solfylt fin helg. Det er ihvertfall meldt litt sol her i morgen :) Det gjør meg glad når solen skinner og man merker at det går mot lysere tider. Det skal bli så utrolig godt med sommer og sol om noen ganske få måneder :) God fredag :) Nå skal jeg ta meg en liten interaktiv besøksrunde til dere :) Klem

4 kommentarer:

  1. Jeg tror du må ta meg med på shopping en dag ... hihi!

    Nydelig ting du har handlet :)

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
  2. Wow så nydelig :0) Bra funn! Det er rart hvordan ting på loppis og brukthandler kan se litt stusselige ut alene, eller blant masse skrot på et bord, men hvis det bare blir satt sammen med andre pene ting så blir det helt nydelig. Kos deg med dine nye kjøp ;)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte funn Tone! Kjenner meg så innmari godt igjen i beskrivelsen din om slike saker :-) Har jo også litt for mye i hus og forsøker å omsette en del av det... Blir spennende å se salgsbloggen din :-) Ha en nydelig lørdag i solskinnet!

    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Så mye fint!!! Likte veldig godt den lille krakken i forrige innlegg også:)) Ha en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...