Bildene mine

tirsdag 13. desember 2011

Amor vincit omnia.....

Om det bare var slik at kjærligheten overvinner alt så hadde livet vært utrolig mye lettere for mange. En blogg jeg følger er Hjertebloggen som skrives av en herlig jente som lever med en alvorlig hjertelidelse. Her om dagen hadde hun et innlegg som gjorde dypt inntrykk på meg. Innlegget kan du lese her og er det et brev jeg synes julenissen skal lese så er det nettopp dette..Når man stresser rundt på let etter gaver til de som har alt fra før av så burde man ha i bakhodet at det er mange rundt omkring som ønsker seg det man som regel ikke kan kjøpe seg for penger. I mange tilfeller kunne velferdstaten Norge gjort livet bedre til veldig mange ved å få ned ventetiden i helsekøen. Synes det er helt utrolig at man i dagens samfunn må i tillegg til belastningen ved å vite at man er alvorlig syk må stå på "vent"....... Kjære julenisse vi alle har vel det vi trenger og mer til så jeg håper du leser brevet til Mona og alle andre hjertedamer og gir dem den største gaven de kan få :) Først da kan man si

AMOR VINCIT OMNIA

2 kommentarer:

  1. Ett tankevenkende og fint innlegg i dag, kjære :)

    Finfin førjulstid til deg og dine.
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tone :) Herlige deg <3

    Har du fått mail? Hvis ikke send meg e-post adr din igjen:)Stor hjerteklem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...