Bildene mine

mandag 5. desember 2011

2 julebord denne helgen tar på :)

Beklager lite blogging denne uken men her går det i ett for tiden. Har vært på 2 julebord denne helgen og det ga lite søvn så nå går jeg nesten bare og gleder meg til at juleferien kommer for da skal jeg virkelig slappe av.. Jeg skal ikke klage har fått solgt nesten alle bildene som henger på Tante Sofie på Jessheim så nå maler jeg enhver ledig tid :) for  å gjøre alt klart til standen siste uken før jul pluss at nye bilder skal opp på cafen. Håper dere alle har en koselig førjulstid :) Må forresten anbefale denne jordbærvinen som jeg kjøpte i Sverige. Nydelig og passer jo fint som dessertvin i julen.
Ønsker dere alle en fin fin kveld :) Her blir det maling noen timer før jeg kanskje får lagt meg tidlig for en gangs skyld ;)

3 kommentarer:

  1. hehe...skjønner godt at men er litt redusert etter to julebord på en helg :-) Har pakken fra meg kommet vel fram? Ønsker deg en fin-fin førjulstid :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. 2 julebord på en helg hørtes hefttig ut, men sikkert morro.

    Fabelaktig start på uken, søte!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja jula kan vere like travel som fin ;)
    Håper du får ei rolegare helg denne gong då :)

    Ha ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...