Bildene mine

mandag 21. november 2011

Trekning på min giveaway :) Vinneren er.........

Premien er et maleri og vinneren ble Miss Mette :) Gratulerer :)
Jeg brukte random for å trekke vinneren og nr 35 var bloggeren Miss Mette :)  Skal ha en ny giveaways i Desember så da har du en ny sjanse :)
Se flere blider her 

Takk til alle som deltok det ble totalt 41 lodd. Jeg var så heldig å vinne selv på en giveaways hos Trudes hverdag :) ble kjempeglad for jeg vinner aldri :) Ønsker dere alle en flotters dag.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer masse til missmette :)

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett
  2. Miss Mette er visst heldig for tiden =) Ha en koselig kveld videre!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...