Bildene mine

fredag 25. november 2011

Helgen er her ....

Godt med helg ikke sant? Vært en hektisk uke så bloggingen har det blitt så med så med :) I hegen skal det males til juleuttilling. Et bilde til ble solgt i dag :) Skal ha juleverksted her hjemme med venner og barn så jeg tenkte å planlegge litt hva som skal bakes og lages :)
Her er to søte lysestaker i jern som jeg fant på fretex her en dag. Kjøpt også to porsgrunn porselen tallerkner som passer i den blå hvite samlingen min skal ta bilde av de og legge ut i morgen.
Nå har jeg tent i peisen og koser meg med et glass musserende :) og tenkte å planlegge jueutstillingen litt. Før jeg går i gang med malingen resten av helgen :) 
Ønsker dere alle en riktig god helg og en fin fredagskveld. :)

1 kommentar:

  1. Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...