Bildene mine

mandag 24. oktober 2011

Huff har vært så slapp på bloggingen i det siste. Tiden flyr også føler man plutselig at man ikke har noe å blogge om... Tull og tøys :) men jeg synes jo det er så gøy med blogg og synes det er inspirerende og gøy å følge andre bloggere også så nå skal jeg prøve å fortsette :) Er litt forsinket på malefronten men satser på å bli ferdig med bildene som skal henges opp til utstilling førstkommende fredag. Fikk levert et bestillingsbilde lørdag og det ble så fint at jeg jammen fikk lyst på det selv :) Bildene blir jo aldri helt like så jeg får prøve å lage noe i samme stil for det ville passet så bra i stuen min.
Ellers så holder jeg fortsatt på å lete etter lift gardiner. I morgen skal jeg innom Princess for hørte de hadde noen som var fine.
Her er bestillingsbildet som er ferdig. Har brukt en del forskjellige teknikker her for å få fram en røff struktur i bildet. Kunden ble fornøyd ihvertfall :) Nå skal jeg få lagt meg relativt tidlig i dag da jeg har en stressende dag i morgen. Håper alle har det bra og ønsker dere en riktig god mandagskveld. :)


5 kommentarer:

  1. Såå nydelig! Du er såå flink! Alt jeg tegner ser ut som det kunne vært signert Maia 4 år. Hahaha!

    Utrolig vakkert bilde!

    Fabelaktig start på uken til deg :)
    Her er det bloggerunde og litt mailbesvaring på jobb før jeg legger meg i den vakre prinsessesenga på hotellrommet.

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar ღ
    veldig koselig at du titter
    innom... Du er virkelig flink
    og kreativ - herlig å se :)
    Blogging går litt opp og ned
    hos meg også, syns det er
    kjempegøy. Ikke alltid jeg
    helt vet hva jeg skal blogge
    om, det kommer som regel av
    seg selv i løpet av dagen :)
    Ønsker deg en fortsatt fin
    kveld og uke som er... Klem
    fra Mette

    SvarSlett
  3. PS! likte veldig godt den
    malekofferten din, herlig ღ

    SvarSlett
  4. Bildene dine er nydelige <3!! Ikke alltid like lett å få tid (eller inspirasjon) til å blogge nei. Det går litt i perioder her i gården :o) Ønsker deg en fiin tirsdag og håper det ikke blir altfor mye stress for deg! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Ååååå så nydelig bilde, du er utrolig flink. Her går også bloggingen litt i "rykk og napp". men sånn må det bli med en aktiv familie:-) Ønsker deg en super-duper Kveld :-) Klem Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...