Bildene mine

lørdag 1. oktober 2011

Det ble maling og atter maling i dag ;)

Ja ja jeg som gledet meg sånn til å ha en solfylt og varm lørdag men neida her våknet jeg til regn og har fortsatt ikke sett noen til solen..... Så jeg var fornuftig og fortsatte å male på bildene til utstillingen og det er jeg veldig glad for nå fordi det ble nesten tre ferdige bilder, men så har jeg stått på fra kl 0900 til nå,,,, har malt i grått og buddha inspirert så håper jeg det faller i smak hos noen:) Skal legge ut bilder når de er ferdige.... Tenker å male denne delen av sengen hvit og bruke den som sengegavl til gjestesengen.... Holdt på å selge den i våres men den ble aldri solgt så da får jeg bruke den selv ( den hører til en skuvseng) og så skal jeg henge opp eller rettere sagt mannen min skal henge opp tallerken hyllen så det skal jeg ta bilde av å legge ut...Apropo menn og interiør så har min veldig retning mot sort og sølv og det er jo litt vanskelig å kombinere med alt jeg liker.... hmmmm noen som kjenner seg igjen?? men jeg har gitt han en vegg i stuen hvor tv kan stå ;) fordi den er sort, jeg vil helst ikke ha noe som helst sort i stuen ;) jaja kanskje litt urettferdig men sånn ER DET !!! :) (o g den veggen ser du ikke fra noen vinkel ;) Ja ja Kos dere alle i helgen :)

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har. La meg til som følger og gleder meg til å "besøke" deg igjen :-) Klem Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...