Bildene mine

lørdag 3. september 2011

Skapet :)

Endelig begynner ting å ta litt form her og fikk plassert skapet mitt i går.
Jeg plasserte de søte servisene fra min mor i hyllene :) 
Alltid godt med et skap som man kan fylle opp med minner :)
Koser meg lørdagsmorgen med å blogge, morgenstund har gull i munn :) godt når maken min sover så jeg kan dille og dalle litt alene.....Fikk forresten denne nydelige oppsatsen i går i gave <3

Nå skal jeg bake glutenfritt brød og ordne mine negler etterpå ønsker dere alle en nydelig høstdag <3

2 kommentarer:

  1. En herlig lørdagsmorgen nytes i fulle drag skjønner jeg! For et vakkert skap du har fått deg, helt herlig med den pynten på glassfronten! Ha en nydelig høstdag du også!

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så nydelig! SKikkelig vakkert det skapet og enda vakrere med alle de fine tingene :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...