Bildene mine

onsdag 28. september 2011

Dansk design på sitt beste..Ditte Fisher....

Ditte Fisher er en dansk designer som lager funksjonelle og nydelige ting...
Hun har et unikt øye for detaljer og design synes jeg og prisene er heller ikke helt avskrekkende :) For mere info se på hjemmesiden her

Nå har jeg selvfølgelig begynt å ommøblere litt fordi jeg har satt den nye stolen min inn i stuen og da ommøblerer meg hele stuen pga EN stol :) er det mulig.... ja og mannen min får vel snart fnatt av ideene mine... Han kjørte seg en tur mens jeg står på som verst :) er jo ikke så mye jobb sa jeg.... ehmmmmm eller nå må jeg snart bite i det sure eple og ringe etter han fordi han måååååå hjelpe meg å flytte møbler... Jeg ble såååå sliten så jeg satte meg likegodt ned her i godstolen og blogget litt...... Ja ja ha en flott ettermiddag alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Ja, dette var design av beste sort!
    Må nesten le av ommøbleringen din:)
    Kjenner meg igjen der, de karane kan være litt opp-gidde av og til:)
    Ønsker deg en fin kveld, Hanne

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen det med ommøblering ja. Kan finne på å begynne å flytte på alt på grunn av en ny lysestake jeg og mannen blir lettere oppgitt;-)

    SvarSlett
  3. Veldig lekkert at det var forskjellige farger inni krukkene! Fin og stilren design. Vær forsiktig med ryggen din når du løfter så mye møbler =) Håper du ble fornøyd med omflyttingen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...