Bildene mine

mandag 1. august 2011

Rose is a rose is a rose is a rose

Disse fikk jeg av datteren min :)som jeg satt i et norgesglass
Roser er de flotteste blomster jeg vet om... Disse søte rose lysene er flotte å ha i en skål med vann. de brenner veldig fort ut fordi de er så små....


Mine kjøkkengardiner med roser på...
Min datter satt opp disse på jobben sin...


Her er bildet av nedlagte blomster her jeg bor. Mine tanker går til de etterlatte. Tenker på de stakkars foreldrene som har opplevd det å miste sitt barn på den verst tenkelige måten. Hvordan i alle dager kunne dette skje? Håper denne gale mannen aldri aldri får slippe løs igjen. Midt oppe i alt dette tragiske ble vi tante og onkel til disse nydelige tvillingene...Livet er fullt av kontraster kan man si...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...